CASE STUDIES

Kampania Indigo #Nailfluencer

Zakres
W ramach współpracy z marką Indigo, przygotowaliśmy kampanię z udziałem współwłaścicielki agencji – Weroniką Bielik. Marka zgłosiła się do nas bezpośrednio z zapytaniem o influencerkę.

Realizacja
Weronika została twarzą kolekcji lakierów Indigo #Nailfluencer, inspirowanej instagramowym światem i trendami na lato 2019. Działania reklamowe marki obejmują internet – media społecznościowe, Google Ads, newsletter, a także eventy i materiały POS.

Zakres

W ramach strategicznej współpracy z Sony Music Polska byliśmy odpowiedzialni za negocjacje warunków współpracy ambasadorskiej Darii Zawiałow z marką Puma. Roczny kontrakt obejmuje zarówno świadczenia wizerunkowe jak i niestandardowe świadczenia contentowe.

Realizacja

Kampania rozpoczęta w lutym 2019 obejmuje w pierwszym etapie świadczenia digital w oparciu o content inspirowany modową odsłoną Pumy. Na potrzeby współpracy została zrealizowana sesja zdjęciowa.

Zakres

Naszym zadaniem było zapewnienie gwiazdy muzycznej do najnowszej kampanii marki Play. W ramach strategicznej współpracy z Sony Music Polska byliśmy odpowiedzialni za negocjację kontraktu wizerunkowego i wzajemnych świadczeń między marką a Anią Dąbrowską oraz umowy licencyjnej utworu „Z Tobą Nie Umiem Wygrać”, który stał się motywem muzycznym lutowej kampanii.

Realizacja

Byliśmy point of contact dla wszystkich stron współpracy zarówno w trakcie organizacji shootu jak i w trakcie procesu akceptacji.
W pierwszym flight’cie kampanii przygotowano łącznie 18 formatów reklamowych do TV, radia oraz działań digital.

Zakres

W ramach współpracy z marką sportową New Balance, odpowiadaliśmy za przedłużenie rocznego kontraktu ambasadorskiego Weroniki Bielik. Współwłaścicielka naszej agencji pierwszą umowę z tą marką podpisała w marcu 2018 roku. Dzięki zadowalającym wynikom, klient zdecydował się przedłużyć współpracę z influencerką.

Realizacja

Kampania New Balance obejmuje świadczenia wizerunkowe i lokowanie produktów na platformie Instagram, gdzie Weronika Bielik ma ponad 2 miliony obserwatorów.

Zakres

Stuart Burton – jako nasz największy i najbardziej rozpoznawalny influencer został zaproszony do wzięcia udziału w najnowszej kampanii reklamowej marki Coolpack. Zadaniem agencji była koordynacja działań influencera, który w kreatywny sposób wykonał świadczenia zachęcające jego odbiorców do zakupu plecaków klienta oraz do udziału w konkursie. 

Realizacja

W ramach kampanii Stuart wykonał świadczenia wizerunkowe i reklamowe w postaci lokowań w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii odbyła się sesja, której efekty można zobaczyć na zdjęciach promocyjnych. Oprócz tego marka prowadziła konkurs, w którym do wygrania były plecaki ze podpisanymi przez Stuarta zdjęciami, a nawet spotkanie ze Stuu.

Zakres

Reprezentowane przez nas TikTokerki Marysia Jeleniewska i Kinga Sawczuk zostały zaproszone przez Coca-Cola Poland Services do udziału w kampanii promującej Fantę. Odpowiadaliśmy za negocjację rocznego kontraktu ambasadorskiego, a także stanowiliśmy wsparcie kreatywne dla odpowiedzialnego za kampanię zespołu.

Realizacja

Kampania, której początek przypada na maj 2019 obejmuje spot digitalowy oraz świadczenia wizerunkowe i reklamowe w postaci lokowań w mediach społecznościowych, a łączny zasięg użytych w niej kanałów wynosi ponad 12 milionów!

Zakres

Stuu, Marcin Dubiel, Julia Kostera, Lexy Chaplin i Kacper Blonsky czyli Team X, wybrali się 3 sierpnia na zaproszenie Allegro na festiwal Pol’and’Rock w Kostrzynie nad Odrą. Agencja zajęła się koordynacją działań influencerów, którzy zostali zaangażowani do promowania wydarzenia.

Realizacja

Mieszkańcy Domu X byli gośćmi specjalnymi w strefie Allegro podczas kilkudniowego wydarzenia. W ramach kampanii na profilach instagramowych naszych influencerów pojawiły się świadczenia w postaci postów i stories. Na prośbę klienta nasi twórcy pojawili się na festiwalu w kostiumach z lat osiemdziesiątych, gdzie chętnie pozowali do zdjęć z fanami i rozdawali autografy.

Artyści Przeciw Nienawiści

Zakres
Nasza agencja zajęła się koordynacją udziału Radka Pestki w wydarzeniu. Pozostawaliśmy w stałym kontakcie z organizatorami wydarzenia. Finalnie, reprezentowany przez nas influencer wystąpił w panelu dotyczącym hejtu.

Realizacja
Koncert charytatywny odbył się 27.05.2019 roku na łódzkiej scenie Atlas Areny. Wzięło w nim udział około stu polskich gwiazd. Wszyscy zjednoczyli się przeciwko agresji i przemocy w sieci, i życiu codziennym.
Radek Pestka, który z przemocą spotkał się w szkole, opowiadał między innymi o braku ingerencji nauczycieli w problemy dzieci w szkołach, braku akceptacji, nauczania seksualnego oraz poruszania tematów tolerancji. Podkreślił, jak ważne są te kwestie w życiu młodych ludzi.

Zakres

Do kampanii dla marki LESS_ agencja zaangażowała najpopularniejszych influencerów tj.: Veronika Bielik, Radek Pestka, Aga Stachurska, Karolina Wójcik (Viva-a-viva), Ola Nowak, Marysia Jeleniewska, Weronika Sowa (Wersow). Do zadań Spotlight należało przygotowanie strategii promocji aplikacji z udziałem najbardziej zasięgowych i rozpoznawalnych twórców na Instagramie oraz koordynowanie ich działań.

Realizacja

Zaangażowani w kampanię LESS_  influencerzy wystawili w aplikacji na sprzedaż swoje ubrania i akcesoria – do każdego z nich została dołączona, stworzona na potrzeby akcji, spersonalizowana ekologiczna metka z ich wizerunkami. Część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na cele charytatywne, a prowadzona przez nas kampania osiągnęła milionowe zasięgi wśród odbiorców z różnych grup wiekowych. Naszym celem było propagowanie bycia świadomym konsumentem, idei dbania o środowisko, zmiany przyzwyczajeń i bycia eco.

Zakres

Kampania społeczna Kręć Kilometry miała na celu promowanie jazdy na rowerze i propagowanie walki o czyste powietrze w miastach. To największa rowerowa rywalizacja w Polsce organizowana przez Fundację Allegro All For Planet. Uczestnicy akcji walczyli o nagrody dla siebie, a jednocześnie dla swojego miasta – wygrywa ta miejscowość, której mieszkańcy przejadą więcej kilometrów. Do akcji włączeni zostali jedni z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce YouTuberów – Stuart Kluz-Burton i Marcin Dubiel.

Realizacja

Agencja zajęła się koordynacją działań influencerów zaangażowanych w projekt. Stuu i Marcin zachęcali swoich obserwatorów za pośrednictwem relacji na Instagramie do rejestrowania się na stronie internetowej i zamiany jazdy samochodem lub komunikacją miejską na jazdę rowerem. Influencerzy mieli za zadanie zaangażować grupę docelową w przedziale wiekowym 13-25 lat w akcję i uświadomić im, ile korzyści dla środowiska niesie jazda rowerem.

Zakres

Agencja realizuje półroczną kampanię reklamową dla marki Naked Juice, w której Romek Gelo promuje produkty. Kampania prowadzona jest profilu Instagram u Romka, gdzie publikowane są interesujące zdjęcia produktowe zachęcające odbiorców do picia soków, smoothie i koktajli Naked Juice.

Realizacja

Nasza agencja odpowiedzialna jest za komunikację między marką a influencerem. Opracowaliśmy strategię działań na Instagramie i koordynowaliśmy pracę Romka. W mediach społecznościowych publikowane są posty zachęcające odbiorców do skorzystania z oferty Naked Juice oraz przedstawiające pozytywy produktów marki.