[/vc_row_inner]

CASE STUDIES

Zakres

Dziewczyny z teamu na początku tego roku rozpoczęły pracę nad swoją własną kolekcją kosmetyków we współpracy z polską marką Ingrid Cosmetics. Influencerki były zaangażowane na każdym etapie produkcji. Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 11 maja 2021 roku. Produkty do nabycia są online na stronie Hebe oraz we wszystkich stacjonarnych drogeriach Hebe w Polsce.

Realizacja

Projekt Team X x Ingrid to 4 minikolekcje: Juicy należąca do Natalii Natsu Karczmarczyk, Mona autorstwa Moniki Kociołek, Ember Julii Żugaj oraz kolekcja Miracle, którą stworzyła Patrycja Mołczanow. Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży, na stronie drogerii Hebe zanotowano znaczny wzrost wyszukiwań haseł związanych z kolekcją. Produkty wyprzedały się w ciągu jednego dnia od premiery, a niektóre nadal pozostają niedostępne.

Marka Ingrid Cosmetics nie kryje zaskoczenia sukcesem kolekcji. Mimo spodziewanego popytu na produkty z tej współpracy, firma musi się mierzyć z szybkim znikaniem produktów ze sklepowych półek i na bieżąco pracować nad uzupełnianiem braków.

Zakres

Team X w kampanii Mobilfox! W dwóch publikacjach na kanale Teamu X influencerzy zaprezentowali produkty marki.Wszyscy członkowie Teamu otrzymali swoje spersonalizowane case’y na telefon, aby pokazać podejście do personalizacji marki oraz wytrzymałość ich produktów. 

 

Realizacja

Dedykowany film na kanale Teamu X miał na celu poinformowanie widzów o trwającej promocjioraz zaprezentowanie wysokiej jakości etui w oryginalny sposób – np. przez rzuty telefonem (który dzielnie zastąpił piłkę do koszykówki) do kosza!Po publikacji odcinka marka Mobilfox sprzedała 600 caseów na telefony.

Zakres

Julia Kostera została zaproszona do długofalowej współpracy z marką odzieżową Guess. Aby przybliżyć swoim obserwatorom produkty marki Julia na swoim profilu w aplikacji Instagram opublikowała zdjęcia z produktami marki Guess oraz opowiedziała o nich na instastory. 

 

Realizacja

Do kampanii podeszliśmy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Każde zdjęcie zostało starannie wykonane i przemyślane, dzięki czemu obserwatorzy Julii docenili je jeszcze bardziej. Śmiało można stwierdzić, że współpraca była jak najbardziej udana. 

Zakres

Influencerzy Ania Fanka oraz Patryk Colorowyy wzięli udział w kampanii CocaColi promującej EURO 2020. Kampania miała na celu utożsamienia się jako przyjaciela zawodów sportowych i towarzysza każdego kibica, w wyniku czego zostały wysłane boxy pełne pyszności oraz oczywiście butelek CocaColi, które miały towarzyszyć influncerom w trakcie kibicowania naszej Reprezentacji. 

 

Realizacja

Ania i Patryk na swoich profilach opublikowali posty z niespodziankową przesyłką od marki w klimacie kibiców piłki nożnej. Publikacje angażowały obserwatorów do wspólnego kibicowania Reprezentacji Polski na meczach EURO 2020. 

Zakres

Julia wraz z dwoma innymi influencerami została zaproszona do współpracy z marką CCC, aby promować najnowszą kolekcje oraz trasę spotkań po Polsce K-POP TOUR. 

 

Realizacja

Kampania miała na celu przybliżenie obserwatorom Julii najnowszej kolekcji związanej z powrotem do szkoły dostępnej w sklepach CCC. Influencerka wzięła udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, w której prezentowała najnowsze produkty. Finalnie zdjęcia znalazły się nie tylko na profilu Julii, ale także na szyldach i bilbordach w sklepach w całej Polsce. Dodatkowo Julia wzięła udział w spotkaniach z fanami w wyznaczonych sklepach marki. Spotkania odniosły ogromny sukces, przyszło mnóstwo fanów zainteresowanych poznaniem Julii Kostery nas żywo. 

Kampania Indigo #Nailfluencer

Zakres
W ramach współpracy z marką Indigo, przygotowaliśmy kampanię z udziałem współwłaścicielki agencji – Weroniką Bielik.

Realizacja
Weronika została twarzą kolekcji lakierów Indigo #Nailfluencer, inspirowanej instagramowym światem i trendami na lato 2019. Działania reklamowe marki obejmują internet – media społecznościowe, Google Ads, newsletter, a także eventy i materiały POS.

Zakres

W ramach strategicznej współpracy z Sony Music Polska byliśmy odpowiedzialni za negocjacje warunków współpracy ambasadorskiej Darii Zawiałow z marką Puma. Roczny kontrakt obejmuje zarówno świadczenia wizerunkowe jak i niestandardowe świadczenia contentowe.

Realizacja

Kampania rozpoczęta w lutym 2019 roku obejmuje w pierwszym etapie świadczenia digital w oparciu o content inspirowany modową odsłoną Pumy. Na potrzeby współpracy została zrealizowana sesja zdjęciowa.

Zakres

Podczas pierwszej edycji Spotlight Academy nasza agencja podjęła współpracę z marką modową Sugarfree. Wszystkie świadczenia zostały wykonane na Sardynii. W projekt zaangażowane były znane influencerki tj. Weronika Bielik, Julia Zając, Yulianna Yussef, Sabina Kontor, Laura Matuszczyk i Kasia Motloch. W trakcie Spotlight Academy Weronika poprowadziła dla pozostałych dziewczyn warsztaty dotyczące budowania marki osobistej w internecie.

Realizacja

 Agencja Spotlight zorganizowała wyjazd do Włoch i zajęła się koordynacją działań influencerskich. Dziewczyny wzięły udział w dedykowanej sesji zdjęciowej dla marki Sugarfree. Jej efekty zobaczyć można na kontach instagramowych naszych influencerek oraz na profilu marki.

Zakres

 Na włoski wyjazd w ramach Spotlight Academy zabraliśmy również międzynarodową markę Freddy Wear. Do udziału w kampanii zostały zaproszone topowe polskie influencerki. Wśród nich znalazły się: Laura Matuszczyk, Julia Zając, Yulianna Yussef, Sabina Kontor i Kasia Motloch. Pomysłodawczynią podróży i osobą prowadzącą warsztaty dla dziewczyn była co-founderka agencji – Weronika Bielik.

Realizacja
Podczas wyjazdu agencja zorganizowała sesję zdjęciową dla marki. Oprócz tego, na Instagramach influencerek trwał giveaway, w którym do wygrania były produkty Freddy Wear. Ze strony agencji marka mogła liczyć na obsługę influencerek i zorganizowanie wyjazdu do Olbii.

Zakres

W trakcie wyjazdu ze Spotlight Academy, zorganizowanego w malowniczym miasteczku Olbia na Sycylii, nasze influencerki miały okazję współpracować z marką Banana Beauty. Produktem, który otrzymały były wodoodporne szminki, a ich niezawodność przetestowały w najtrudniejszych warunkach dla tego typu kosmetyku.

Realizacja

Oprócz prezentacji trwałości pomadek, influencerki na swoich stories publikowały specjalne kody zniżkowe do wykorzystania dla ich obserwatorów. Podczas tych kilku dni powstały wyjątkowe zdjęcia i materiały promujące produkty klienta.

Realizacja

Byliśmy point of contact dla wszystkich stron współpracy zarówno w trakcie organizacji shootu jak i w trakcie procesu akceptacji.
W pierwszym flight’cie kampanii przygotowano łącznie 18 formatów reklamowych do TV, radia oraz działań digital.

Zakres

W ramach współpracy z marką sportową New Balance, odpowiadaliśmy za przedłużenie rocznego kontraktu ambasadorskiego Weroniki Bielik. Współwłaścicielka naszej agencji pierwszą umowę z tą marką podpisała w marcu 2018 roku. Dzięki zadowalającym wynikom, klient zdecydował się przedłużyć współpracę z influencerką.

Realizacja

Kampania New Balance obejmuje świadczenia wizerunkowe i lokowanie produktów na platformie Instagram, gdzie Weronika Bielik ma ponad 2 miliony obserwatorów.

Zakres

Reprezentowane przez nas TikTokerki Marysia Jeleniewska i Kinga Sawczuk zostały zaproszone przez Coca-Cola Poland Services do udziału w kampanii promującej Fantę. Odpowiadaliśmy za negocjację rocznego kontraktu ambasadorskiego, a także stanowiliśmy wsparcie kreatywne dla odpowiedzialnego za kampanię zespołu.

Realizacja

Kampania, której początek przypada na maj 2019 obejmuje spot digitalowy oraz świadczenia wizerunkowe i reklamowe w postaci lokowań w mediach społecznościowych, a łączny zasięg użytych w niej kanałów wynosi ponad 12 milionów!

Artyści Przeciw Nienawiści

Zakres
Nasza agencja zajęła się koordynacją udziału Radka Pestki w wydarzeniu. Pozostawaliśmy w stałym kontakcie z organizatorami wydarzenia. Finalnie, reprezentowany przez nas influencer wystąpił w panelu dotyczącym hejtu.

Realizacja
Koncert charytatywny odbył się 27.05.2019 roku na łódzkiej scenie Atlas Areny. Wzięło w nim udział około stu polskich gwiazd. Wszyscy zjednoczyli się przeciwko agresji i przemocy w sieci, i życiu codziennym.
Radek Pestka, który z przemocą spotkał się w szkole, opowiadał między innymi o braku ingerencji nauczycieli w problemy dzieci w szkołach, braku akceptacji, nauczania seksualnego oraz poruszania tematów tolerancji. Podkreślił, jak ważne są te kwestie w życiu młodych ludzi.

Zakres

Do kampanii dla marki LESS_ agencja zaangażowała najpopularniejszych influencerów tj.: Veronika Bielik, Radek Pestka, Aga Stachurska, Karolina Wójcik (Viva-a-viva), Ola Nowak, Marysia Jeleniewska, Weronika Sowa (Wersow). Do zadań Spotlight należało przygotowanie strategii promocji aplikacji z udziałem najbardziej zasięgowych i rozpoznawalnych twórców na Instagramie oraz koordynowanie ich działań.

Realizacja

Zaangażowani w kampanię LESS_  influencerzy wystawili w aplikacji na sprzedaż swoje ubrania i akcesoria – do każdego z nich została dołączona, stworzona na potrzeby akcji, spersonalizowana ekologiczna metka z ich wizerunkami. Część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na cele charytatywne, a prowadzona przez nas kampania osiągnęła milionowe zasięgi wśród odbiorców z różnych grup wiekowych. Naszym celem było propagowanie bycia świadomym konsumentem, idei dbania o środowisko, zmiany przyzwyczajeń i bycia eco.

Zakres

Agencja realizuje półroczną kampanię reklamową dla marki Naked Juice, w której Romek Gelo promuje produkty. Kampania prowadzona jest profilu Instagram u Romka, gdzie publikowane są interesujące zdjęcia produktowe zachęcające odbiorców do picia soków, smoothie i koktajli Naked Juice.

Realizacja

Nasza agencja odpowiedzialna jest za komunikację między marką a influencerem. Opracowaliśmy strategię działań na Instagramie i koordynowaliśmy pracę Romka. W mediach społecznościowych publikowane są posty zachęcające odbiorców do skorzystania z oferty Naked Juice oraz przedstawiające pozytywy produktów marki.

 

Zakres

Kampania Think Pink marki Deezee rozpoczęła się w lutym 2020 roku. Do współpracy zostały zaproszone dwie znane influencerki tj. Julia Zając oraz Magdalena Karwacka. W ramach projektu zrealizowana została dwudniowa sesja zdjęciowa, promująca nową kolekcję obuwia.

 

Realizacja

W ramach kampanii zrobione zdjęcia zostały opublikowane na stronie internetowej marki oraz w ich mediach społecznościowych. Ponadto obie influencerki wspierały projekt publikacjami na swoich profilach, a w ciągu dwóch następnych miesięcy Julia Zając umieszczała zdjęcia z najnowszej kolekcji marki. Dodatkowo poprowadziła również takeover profilu klienta na Instagramie.

Zakres

Podczas długofalowej współpracy z marką odzieżową Missguided, do projektu zostały zaproszone dwie znane influencerki tj. Julia Kostera oraz Natalia Karczmarczyk. Aby przybliżyć swoim widzom proces zakupowy, dziewczyny zdecydowały się opublikować film na YouTubie, w którym zaprezentowały, jak wygląda sklep, ich poszukiwania oraz propozycje gotowych stylizacji.

Realizacja

W trakcie kampanii, na platformach takich jak Instagram i Tiktok, influencerki udostępniały swoje ulubione stroje oraz dzieliły się pozytywnymi doświadczeniami związanymi z marką. W ramach zabiegów promocyjnych, na profilach dziewczyn zostały opublikowane specjalne kody zniżkowe, które miały dodatkowo zachęcić potencjalnych klientów do nabycia produktów marki.

Zakres

W lutym 2020 roku, Lexy Chaplin – jedna z naszych influencerek, nawiązała współpracę z dobrze znaną marką obuwniczą NewBalance. W ramach projektu została zorganizowana profesjonalna sesja zdjęciowa, a jej efekty można podziwiać na instagramowym profilu dziewczyny.

Realizacja

Agencja miała za zadanie koordynacje podejmowanych działań promocyjnych, w tym zorganizowanego na instagramie konkursu, w którym nagrodą główną był wyjazd do Nowego Jorku z influencerką. Spotlight był odpowiedzialny również za prowadzenie procesu komunikacji między klientem a reprezentantem.