CASE STUDIES

Zakres

W ramach strategicznej współpracy z Sony Music Polska byliśmy odpowiedzialni za negocjacje warunków współpracy ambasadorskiej Darii Zawiałow z marką Puma. Roczny kontrakt obejmuje zarówno świadczenia wizerunkowe jak i niestandardowe świadczenia contentowe.

Realizacja

Kampania rozpoczęta w lutym 2019 roku obejmuje w pierwszym etapie świadczenia digital w oparciu o content inspirowany modową odsłoną Pumy. Na potrzeby współpracy została zrealizowana sesja zdjęciowa.

Kampania Indigo #Nailfluencer

Zakres
W ramach współpracy z marką Indigo, przygotowaliśmy kampanię z udziałem współwłaścicielki agencji – Weroniką Bielik.

Realizacja
Weronika została twarzą kolekcji lakierów Indigo #Nailfluencer, inspirowanej instagramowym światem i trendami na lato 2019. Działania reklamowe marki obejmują internet – media społecznościowe, Google Ads, newsletter, a także eventy i materiały POS.

Zakres

Podczas pierwszej edycji Spotlight Academy nasza agencja podjęła współpracę z marką modową Sugarfree. Wszystkie świadczenia zostały wykonane na Sardynii. W projekt zaangażowane były znane influencerki tj. Weronika Bielik, Julia Zając, Yulianna Yussef, Sabina Kontor, Laura Matuszczyk i Kasia Motloch. W trakcie Spotlight Academy Weronika poprowadziła dla pozostałych dziewczyn warsztaty dotyczące budowania marki osobistej w internecie.

Realizacja

 Agencja Spotlight zorganizowała wyjazd do Włoch i zajęła się koordynacją działań influencerskich. Dziewczyny wzięły udział w dedykowanej sesji zdjęciowej dla marki Sugarfree. Jej efekty zobaczyć można na kontach instagramowych naszych influencerek oraz na profilu marki.

Zakres

 Na włoski wyjazd w ramach Spotlight Academy zabraliśmy również międzynarodową markę Freddy Wear. Do udziału w kampanii zostały zaproszone topowe polskie influencerki. Wśród nich znalazły się: Laura Matuszczyk, Julia Zając, Yulianna Yussef, Sabina Kontor i Kasia Motloch. Pomysłodawczynią podróży i osobą prowadzącą warsztaty dla dziewczyn była co-founderka agencji – Weronika Bielik.

Realizacja
Podczas wyjazdu agencja zorganizowała sesję zdjęciową dla marki. Oprócz tego, na Instagramach influencerek trwał giveaway, w którym do wygrania były produkty Freddy Wear. Ze strony agencji marka mogła liczyć na obsługę influencerek i zorganizowanie wyjazdu do Olbii.

Zakres

W trakcie wyjazdu ze Spotlight Academy, zorganizowanego w malowniczym miasteczku Olbia na Sycylii, nasze influencerki miały okazję współpracować z marką Banana Beauty. Produktem, który otrzymały były wodoodporne szminki, a ich niezawodność przetestowały w najtrudniejszych warunkach dla tego typu kosmetyku.

Realizacja

Oprócz prezentacji trwałości pomadek, influencerki na swoich stories publikowały specjalne kody zniżkowe do wykorzystania dla ich obserwatorów. Podczas tych kilku dni powstały wyjątkowe zdjęcia i materiały promujące produkty klienta.

Zakres

Naszym zadaniem było zapewnienie gwiazdy muzycznej do najnowszej kampanii marki Play. W ramach strategicznej współpracy z Sony Music Polska byliśmy odpowiedzialni za negocjację kontraktu wizerunkowego i wzajemnych świadczeń między marką a Anią Dąbrowską oraz umowy licencyjnej utworu „Z Tobą Nie Umiem Wygrać”, który stał się motywem muzycznym lutowej kampanii.

Realizacja

Byliśmy point of contact dla wszystkich stron współpracy zarówno w trakcie organizacji shootu jak i w trakcie procesu akceptacji.
W pierwszym flight’cie kampanii przygotowano łącznie 18 formatów reklamowych do TV, radia oraz działań digital.

Zakres

W ramach współpracy z marką sportową New Balance, odpowiadaliśmy za przedłużenie rocznego kontraktu ambasadorskiego Weroniki Bielik. Współwłaścicielka naszej agencji pierwszą umowę z tą marką podpisała w marcu 2018 roku. Dzięki zadowalającym wynikom, klient zdecydował się przedłużyć współpracę z influencerką.

Realizacja

Kampania New Balance obejmuje świadczenia wizerunkowe i lokowanie produktów na platformie Instagram, gdzie Weronika Bielik ma ponad 2 miliony obserwatorów.

Zakres

Stuart Burton – jako nasz największy i najbardziej rozpoznawalny influencer został zaproszony do wzięcia udziału w najnowszej kampanii reklamowej marki Coolpack. Zadaniem agencji była koordynacja działań influencera, który w kreatywny sposób wykonał świadczenia zachęcające jego odbiorców do zakupu plecaków klienta oraz do udziału w konkursie. 

Realizacja

W ramach kampanii Stuart wykonał świadczenia wizerunkowe i reklamowe w postaci lokowań w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii odbyła się sesja, której efekty można zobaczyć na zdjęciach promocyjnych. Oprócz tego marka prowadziła konkurs, w którym do wygrania były plecaki ze podpisanymi przez Stuarta zdjęciami, a nawet spotkanie ze Stuu.

Zakres

Reprezentowane przez nas TikTokerki Marysia Jeleniewska i Kinga Sawczuk zostały zaproszone przez Coca-Cola Poland Services do udziału w kampanii promującej Fantę. Odpowiadaliśmy za negocjację rocznego kontraktu ambasadorskiego, a także stanowiliśmy wsparcie kreatywne dla odpowiedzialnego za kampanię zespołu.

Realizacja

Kampania, której początek przypada na maj 2019 obejmuje spot digitalowy oraz świadczenia wizerunkowe i reklamowe w postaci lokowań w mediach społecznościowych, a łączny zasięg użytych w niej kanałów wynosi ponad 12 milionów!

Zakres

Stuu, Marcin Dubiel, Julia Kostera, Lexy Chaplin i Kacper Blonsky czyli Team X, wybrali się 3 sierpnia na zaproszenie Allegro na festiwal Pol’and’Rock w Kostrzynie nad Odrą. Agencja zajęła się koordynacją działań influencerów, którzy zostali zaangażowani do promowania wydarzenia.

Realizacja

Mieszkańcy Domu X byli gośćmi specjalnymi w strefie Allegro podczas kilkudniowego wydarzenia. W ramach kampanii na profilach instagramowych naszych influencerów pojawiły się świadczenia w postaci postów i stories. Na prośbę klienta nasi twórcy pojawili się na festiwalu w kostiumach z lat osiemdziesiątych, gdzie chętnie pozowali do zdjęć z fanami i rozdawali autografy.

Artyści Przeciw Nienawiści

Zakres
Nasza agencja zajęła się koordynacją udziału Radka Pestki w wydarzeniu. Pozostawaliśmy w stałym kontakcie z organizatorami wydarzenia. Finalnie, reprezentowany przez nas influencer wystąpił w panelu dotyczącym hejtu.

Realizacja
Koncert charytatywny odbył się 27.05.2019 roku na łódzkiej scenie Atlas Areny. Wzięło w nim udział około stu polskich gwiazd. Wszyscy zjednoczyli się przeciwko agresji i przemocy w sieci, i życiu codziennym.
Radek Pestka, który z przemocą spotkał się w szkole, opowiadał między innymi o braku ingerencji nauczycieli w problemy dzieci w szkołach, braku akceptacji, nauczania seksualnego oraz poruszania tematów tolerancji. Podkreślił, jak ważne są te kwestie w życiu młodych ludzi.

Zakres

Do kampanii dla marki LESS_ agencja zaangażowała najpopularniejszych influencerów tj.: Veronika Bielik, Radek Pestka, Aga Stachurska, Karolina Wójcik (Viva-a-viva), Ola Nowak, Marysia Jeleniewska, Weronika Sowa (Wersow). Do zadań Spotlight należało przygotowanie strategii promocji aplikacji z udziałem najbardziej zasięgowych i rozpoznawalnych twórców na Instagramie oraz koordynowanie ich działań.

Realizacja

Zaangażowani w kampanię LESS_  influencerzy wystawili w aplikacji na sprzedaż swoje ubrania i akcesoria – do każdego z nich została dołączona, stworzona na potrzeby akcji, spersonalizowana ekologiczna metka z ich wizerunkami. Część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na cele charytatywne, a prowadzona przez nas kampania osiągnęła milionowe zasięgi wśród odbiorców z różnych grup wiekowych. Naszym celem było propagowanie bycia świadomym konsumentem, idei dbania o środowisko, zmiany przyzwyczajeń i bycia eco.

Zakres

Kampania społeczna Kręć Kilometry miała na celu promowanie jazdy na rowerze i propagowanie walki o czyste powietrze w miastach. To największa rowerowa rywalizacja w Polsce organizowana przez Fundację Allegro All For Planet. Uczestnicy akcji walczyli o nagrody dla siebie, a jednocześnie dla swojego miasta – wygrywa ta miejscowość, której mieszkańcy przejadą więcej kilometrów. Do akcji włączeni zostali jedni z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce YouTuberów – Stuart Kluz-Burton i Marcin Dubiel.

Realizacja

Agencja zajęła się koordynacją działań influencerów zaangażowanych w projekt. Stuu i Marcin zachęcali swoich obserwatorów za pośrednictwem relacji na Instagramie do rejestrowania się na stronie internetowej i zamiany jazdy samochodem lub komunikacją miejską na jazdę rowerem. Influencerzy mieli za zadanie zaangażować grupę docelową w przedziale wiekowym 13-25 lat w akcję i uświadomić im, ile korzyści dla środowiska niesie jazda rowerem.

Zakres

Agencja realizuje półroczną kampanię reklamową dla marki Naked Juice, w której Romek Gelo promuje produkty. Kampania prowadzona jest profilu Instagram u Romka, gdzie publikowane są interesujące zdjęcia produktowe zachęcające odbiorców do picia soków, smoothie i koktajli Naked Juice.

Realizacja

Nasza agencja odpowiedzialna jest za komunikację między marką a influencerem. Opracowaliśmy strategię działań na Instagramie i koordynowaliśmy pracę Romka. W mediach społecznościowych publikowane są posty zachęcające odbiorców do skorzystania z oferty Naked Juice oraz przedstawiające pozytywy produktów marki.

Zakres

W ramach współpracy z Galerią Słoneczną w Radomiu odbył się całodniowy event z naszymi influencerami. Gwiazdami wydarzenia byli najpopularniejsi YouTuberzy: Stuart Kluz-Burton i Kinga Sawczuk. Podczas spotkania, fani mogli rozmawiać oraz robić sobie zdjęcia ze swoimi idolami.

Realizacja

Oprócz eventu, przed spotkaniem w galerii, influencerzy przygotowali nagrania promujące wydarzenie i zachęcające fanów do uczestnictwa. Agencja przeprowadziła proces komunikacji między Influencerami i Klientem. Liczba fanów, którzy pojawili się na wydarzeniu, przerosła oczekiwania organizatorów – efekt współpracy był niesamowity.

 

Zakres

Kampania Think Pink marki Deezee rozpoczęła się w lutym 2020 roku. Do współpracy zostały zaproszone dwie znane influencerki tj. Julia Zając oraz Magdalena Karwacka. W ramach projektu zrealizowana została dwudniowa sesja zdjęciowa, promująca nową kolekcję obuwia.

 

Realizacja

W ramach kampanii zrobione zdjęcia zostały opublikowane na stronie internetowej marki oraz w ich mediach społecznościowych. Ponadto obie influencerki wspierały projekt publikacjami na swoich profilach, a w ciągu dwóch następnych miesięcy Julia Zając umieszczała zdjęcia z najnowszej kolekcji marki. Dodatkowo poprowadziła również takeover profilu klienta na Instagramie.

Zakres

Kampania stworzona w ramach współpracy z marką Ingrid, miała na celu zwiększenie liczby obserwujących oraz zaangażowania klientów na profilu marki na Instagramie. Do projektu została zaproszona między innymi Agata Fąk, która słynie z wyjątkowych i efektownych charakteryzacji.

 

Realizacja

Zaangażowana w kampanię influencerka umieściła na swoim profilu specjalny konkurs, pod którym pojawiło się ponad 4 tysiące komentarzy, z czego większość z nich stanowiła zgłoszenia konkursowe. W ciągu 9-dniowej współpracy, Agata przyczyniła się do znaczącego wzrostu rozpoznawalności marki i ilości śledzących ją osób w mediach społecznościowych.

Zakres

W styczniu 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z marką Pizza Hut. Nasi influencerzy mieli za zadanie zachęcić fanów do wzięcia udziału w festiwalu organizowanym przez restauracje oraz zwiększyć liczbę obserwatorów na Instagramie klienta. W ramach kampanii zaangażowani zostali członkowie Teamu X, którzy zachęcali odbiorców do odwiedzenia lokalów, publikując profesjonalne zdjęcia na oficjalnym profilu grupy, oraz prywatnych stories.

Realizacja

Zadaniem agencji była koordynacja działań influencerów, biorących udział w kampanii oraz prowadzenie procesu komunikacji między klientem a influencerami. Wśród podejmowanych czynności znalazł się między innymi konkurs zorganizowany na oficjalnym profilu Teamu X, którego efekty przerosły najśmielsze oczekiwania klienta.

Zakres

Podczas długofalowej współpracy z marką odzieżową Missguided, do projektu zostały zaproszone dwie znane influencerki tj. Julia Kostera oraz Natalia Karczmarczyk. Aby przybliżyć swoim widzom proces zakupowy, dziewczyny zdecydowały się opublikować film na YouTubie, w którym zaprezentowały, jak wygląda sklep, ich poszukiwania oraz propozycje gotowych stylizacji.

Realizacja

W trakcie kampanii, na platformach takich jak Instagram i Tiktok, influencerki udostępniały swoje ulubione stroje oraz dzieliły się pozytywnymi doświadczeniami związanymi z marką. W ramach zabiegów promocyjnych, na profilach dziewczyn zostały opublikowane specjalne kody zniżkowe, które miały dodatkowo zachęcić potencjalnych klientów do nabycia produktów marki.

Zakres

W lutym 2020 roku, Lexy Chaplin – jedna z naszych influencerek, nawiązała współpracę z dobrze znaną marką obuwniczą NewBalance. W ramach projektu została zorganizowana profesjonalna sesja zdjęciowa, a jej efekty można podziwiać na instagramowym profilu dziewczyny.

Realizacja

Agencja miała za zadanie koordynacje podejmowanych działań promocyjnych, w tym zorganizowanego na instagramie konkursu, w którym nagrodą główną był wyjazd do Nowego Jorku z influencerką. Spotlight był odpowiedzialny również za prowadzenie procesu komunikacji między klientem a reprezentantem.