POZNAJ NAS

O NAS

Zrodziliśmy się z pasji do tworzenia historii, a naszą podróż zaczęliśmy od współtworzenia agencji z czołowymi polskimi influencerami – Stuartem Burtonem i Weroniką Bielik. Wyróżnia nas indywidualne podejście do twórców, jak i do firm, dla których zintegrowane kampanie szyjemy na miarę. Tworzymy historie dla naszych klientów, dbamy o wizerunek naszych influencerów i zarządzamy nim, oraz inspirujemy miliony ludzi, którzy obserwują każdych ich krok.

Stuart Kluz-Burton

Co-Founder & Influencer

Jeden z największych influencerów w kraju. Swoją karierę rozpoczął na YouTubie, gdzie szybko zyskał liczne grono odbiorców i obecnie zajmuje czołowe miejsce wśród polskich twórców tej platformy. Na Instagramie, na którym regularnie publikuje modowe stylizacje, jako pierwszy męski influencer w Polsce osiągnął ponad 1 mln odbiorców. Obecnie Stuart jest współwłaścicielem czterech spółek, w tym siłowni Forma i Siła oraz Spotlight Agency, której jest też współzałożycielem, a także rozpoczyna karierę muzyczną i planuje publikację pierwszego albumu.

Veronica Bielik

Co-Founder & Influencer

Jedna z największych Instagramerek w kraju. Ambasadorka topowych marek modowych, m.in. New Balance Polska i Guess. Instagramowy profil prowadzi w dwóch językach – polskim i angielskim, a przeważająca część jej obserwatorów pochodzi z USA i Wielkiej Brytanii.
Jej pasją są podróże i zdrowy tryb życia.

Wojciech Szaniawski

Co-Founder

Anioł biznesu i czołowy polski ekspert ds. kreowania wizerunku. Twórca strategii marketingowych dla największych marek odzieży sportowej, nieruchomości, rynku finansowego i technologicznego. Trener biznesu, specjalizujący się w temacie budowania relacji i personal brandingu. Od lat pracuje z największymi gwiazdami sportu i rozrywki, m.in. Grzegorzem Krychowiakiem, Jerzym Dudkiem i artystami wytwórni Sony Music Polska. Jest właścicielem Arskom Group – jednej z największych w Polsce agencji PR&social media, realizującej projekty dla takich klientów jak Nike, New Balance, Tymbark, Budimex czy Samsung. Wojciech Szaniawski to także doradca biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jest założycielem grupy kapitałowej inwestującej w biznesy we wczesnej fazie oraz twórcą SportUp! Contest - konkursu dla najlepszych sportowych start-upów w Polsce. Wojciech angażuje się również w wiele inicjatyw wspinających przedsiębiorczość i promujących dobre postawy w biznesie.

Rafał Romaniuk

CEO

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. W branży medialnej pracuje od 2006 roku.
Obecnie pełni funkcję prezesa spółek marketingowych wchodzących w skład grupy Atlantis Angels: Arskom, Sportbrokers i Spotlight Agency. Jest też współwłaścicielem firmy Prime Number specjalizującej się w kompleksowej obsłudze finansowej przedsiębiorstw i członkiem rady nadzorczej Runmageddon SA.
Karierę zaczynał w dzienniku „Polska The Times”, gdzie był zastępcą szefa działu sportowego. Pracował jako dziennikarz „Przeglądu Sportowego”, potem pełnił kolejno funkcje szefa działu piłkarskiego, zastępcy redaktora naczelnego i szefa działu internetowego. Później jako dyrektor zarządzający odpowiadał za segment sportowy Grupy Onet-RAS, obejmujący pisma „Przegląd Sportowy” i „Sport” oraz serwisy eurosport.onet.pl, przegladsportowy.pl oraz ekstraklasa.tv.

Olivia Drost

Managing partner

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i studiów magisterskich na London School of Economics and Political Science. W ramach stypendium Ministerstwa Nauki i Kultury Indonezji studiowała język indonezyjski na dżakarckiej politechnice. Otrzymała wyróżnienie President’s Education Awards Program za osiągnięcia naukowe od prezydenta USA Baracka Obamy (2012).Dziennikarka z wykształcenia i zawodu, a przede wszystkim – z pasji. Laureatka nagrody głównej w konkursie TVN i Grupy Polska Press na reportaż im. Macieja Szumowskiego (2015) oraz wyróżnienia w konkursie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich za najlepszy reportaż w kategorii dziennikarstwo społeczne (2016). Od 4 lat współpracuje z Onetem, a od 2 lat przygotowuje materiały dla indonezyjskiego CNN. Publikowała również m.in. w National Geographic Poland, Wprost, Wirtualnej Polsce i Gazecie Wyborczej. Od stycznia 2019 roku pełni stanowisko partnerki zarządzającej w Spotlight Agency.Odwiedziła 24 państwa na 4 kontynentach. Zakochana w Azji Południowo-Wschodniej, a szczególnie w Indonezji, gdzie mieszkała przez rok.

Marta Szymańska

Strategy Manager

Absolwentka Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami i ochrony własności intelektualnej. Od 12 lat na rynku sportowym i branży rozrywkowej. W tym czasie brała udział w największych projektach doradczych w zakresie strategii sponsoringowych oraz projektach brandingowych jako project manager. Od 2017 roku dyrektor odpowiedzialny za rozwój produktów wizerunkowych Arskom Group oraz rozwój strategicznej współpracy z Sony Music Polska.

Stawia na multidyscyplinarne podejście do pracy i własnego rozwoju, dlatego w jej obszarze zainteresowań jest zarówno miejsce na fotografię oraz podróże jak przedsiębiorczość i prawo podatkowe.

Dominika Jaworska - Mylik

Influencer Manager

Karolina Rustecka

Account Executive

Ma doświadczenie w pracy w agencjach PR-owych i przy organizowaniu eventów. Dużą przyjemność sprawiają jej wyzwania w postaci planowania strategii komunikacji.
W 2018 roku współorganizowała TEDxWarsaw, a przy TEDxSGH i TEDxWarsawWomen pełniła rolę przewodniczącej teamu Event Experience.

Uwielbia design w każdej postaci - od letteringu i grafiki, po wystrój wnętrz.
Jest miłośniczką podróży, hiszpańskiej kultury, meksykańskiej kuchni, sportów, muzyki i kina.

Wojciech Kalota

Project Leader

Absolwent studiów pierwszego stopnia SGH. Łączy swoje zainteresowania z pracą jako Project Leader flagowego projektu naszej agencji. Członek Studenckiego Koła Naukowego Biznesu SGH, były współorganizator wydarzenia Dragon’s Den opartego na oficjalnej licencji programu.

Jego pasją jest gra na perkusji oraz jazda na łyżwach. Fanboy Playstation, urodzony z padem w ręku. Zwycięzca ligii Playstation Polska współorganizowanej przez ESL w grze The Last Of Us na Playstation 4. Szczery, otwarty na innych i nieustannie poszukujący nowych doświadczeń.

Klaudia Król

Kierownik Produkcji

Absolwentka studiów Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek zarządzanie - socjologia biznesu i mediów. Obecnie kończy studia magisterskie na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi na tej samej uczelni. Posiada doświadczenie w pracy z twórcami oraz influencerami. Jej pasją są podróże, sporty zimowe, a wolny czas spędza w gronie przyjaciół. W życiu jest w dużej mierze marzycielką, która wyznacza sobie cele i dąży do ich realizacji.

Artur Leonowicz

Junior Sales Specialist

Wieloletni pasjonat social mediów. Był asystentem personalnym jednej z bardziej popularnych par Youtuberów. Dzięki tej pracy uczestniczył w wielu zlotach influencerów na terenie całej Polski, na których udało mu się poznać ich życie i pracę od podszewki. Zdobył w niej pierwsze doświadczenia w realizacji kampanii reklamowych. Zajmował się też organizacją eventów. Potem, na chwilę odszedł od pracy w mediach społecznościowych, aby podjąć bardziej klasyczną formą zatrudnienia - w sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klienta, gdzie wytrenował swoją cierpliwość i zdolności interpersonalne. U jednego pracodawcy koordynował pracę całego zespołu.
Krótko mówiąc: jest ambitny, kreatywny i zdeterminowany, a w wolnym czasie uwielbia podróżować i pasjonuje się muzyką.

Anita Jędzul

Stażystka

Studentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w obszarze dziennikarstwa informacyjnego. Obecnie pragnie zgłębiać wiedzę z zakresu marketingu i public relations.
Pasjonatka mody posiadająca zmysł artystyczny, który stara się wykorzystywać. Wolny czas lubi spędzać oddając się zadaniom twórczym. Ceni sobie nieprzeciętność i kreatywne rozwiązania.

Natalia Bartoszewska

Stażystka

Natalia pasjonuje się influencer marketingiem, nowymi mediami, grafiką komputerową, modą oraz wszystkim co związane z public relations. Przyszła studentka zarządzania na specjalizacji emarketing&socialmedia. Zdobyła doświadczenie w pracy, w branży modowej oraz turystycznej. Dodatkowo prowadziła firmowe profile na Instagramie. W Spotlight rozwija swoją karierę zawodową, wykazując się kreatywnością i znajomością rynku influencerskiego.

Feliks Wielkopolan

Social Media Assistant

Simon Fongang

Social Media Assistant

Uczeń ursynowskiego liceum ogólnokształcącego. Okres liceum stara się wykorzystać zdobywając doświadczenie zawodowe oraz szukając ciekawej i odpowiedniej dla niego branży, w której odnajdzie się w przyszłości. Od paru lat związany jest z działalnością społeczną oraz charytatywną poprzez członkostwo w samorządzie szkolnym oraz udział w różnych innych inicjatywach. Chętnie uczestniczy w konferencjach młodzieżowych oraz wydarzeniach typu TEDx.
Współtworzy stronę Młodzi Polscy Ekonomiści, za pośrednictwem której wraz z kolegami, przekazuje młodzieży ciekawostki ze świata ekonomii oraz polityki.
Do jego hobby należy gra na gitarze akustycznej.